اس ام اس جدید عاشقانه

sms اس ام اس عاشقانه پیامک تولد اس ام اس جدید sms

اس ام اس جدید عاشقانه

sms اس ام اس عاشقانه پیامک تولد اس ام اس جدید sms

اس ام اس

دنیا رو بد ساختن .. کسی را که دوست داری . تو را دوست نمی دارد .. کسی که تو را دوست دارد . تو دوستش نمی داری .. اما کسی که تو دوستش داری و اوهم تو را دوست دارد به رسم و ایین هرگز به هم نمی رسند و این رنج است


_________________از یارو می پرسن پرچم دزدان دریایی چه معنی داره ؟ می گه : خوردن کله پاچه تو دریا ممنوع
_________________سلام ... من از اداره برق مزاحمتون می شم ... شما شاکی خصوصی دارین !!!! اخه برق چشماتون یه نفر رو کشته
_________________دستت رو بکن تو موهات .. یه تارش رو بگیر دستت .. همونو به یک دنیا نمی دم
_________________خرس ها با یک ظرف عسل خر می شن . اسب با چند حبه قند . طوطی با تخمه . سگ با استخوان . راستی تو هنوز موز دوست داری
_________________الهی تو خورشید بشی و من زمین تا سالی یک بار من دور تو بگردم و سالی 365 روز تو دور من بگردی
_________________چیه فکر کردی یک 1 اس ام اس جدیده ؟ یا فکر کردی کارت دارم ؟ نه بابا فقط می خواستم بگم دوستت دارم
_________________قلبمو هدیه می دم بهت . مواظبش باش . نه به خاطر اینکه قلبمه به خاطر اینکه تو توشی
_________________دو تا ادم برفی در دو طرف رودخانه ای با دیدن هم عاشق هم می شن . اونا از عشق هم اب شدن تا شاید تو اب رودخانه بهم برسن

_________________
انان که خاک را به نظر کیمیا کنن .... باشد که گوشه چشمی به ما کنن


_________________برو بالا


.


بالا تر


.


تو هنوز فرق بالا و ÷ایین رو نمی دونی ؟؟ تمرین کن فردا چپ و راست رو می پرسم


_________________


گر خدا کفیل رزق است غصه چرا


اگر رزق تقسیم شده است حرص چرا


اگر دنیا فریبنده است اعتماد به آن چرا


اگر بهشت حق است تظاهر به ایمان چرا


اگر قبر حق است ساختمانهای مجلل چرا


اگر جهنم حق است این همه ناحق چرا


اگر حساب حق است جمع مال چرا


اگر قیامتی هست خیانت چرا؟؟؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد