اس ام اس جدید عاشقانه

sms اس ام اس عاشقانه پیامک تولد اس ام اس جدید sms

اس ام اس جدید عاشقانه

sms اس ام اس عاشقانه پیامک تولد اس ام اس جدید sms

اس ام اس فلسفی و پند آموز

کسی چون تو مرا غریب و تنها نگذاشت
 این گونه در التهاب فردا نگذاشت
سوگند نمی خورم ولی باور کن...
 کسی چون تو به خلوت دلم پا نگذاشت

 

به خاطر داشته باش تاریک ترین لحظه شب ، نزدیک ترین لحظه به طلوع خورشیده ،‌پس از تاریکی زندگیت دلگیر نشو

 

 

زندگی درک همین امروز است . ظرف دیروز پر از بودن توست . شاید این خنده که امروز دریغم کردی ، آخرین فرصت همراهی ماست.

 


به نام خدایی که هستی را با مرگ ، دوستی رابی رنگ ، زندگی را با رنگ ،‌عشق را رنگارنگ ، رنگین کمان را هفت رنگ ، شاپرک را صد رنگ ...
و من را دلتنگ دوستان آفرید ...

 

 


دقایقی توی زندگیت هستکه دلت می خواد اونی رو که خیلی دوسش داری از توی رویاهات بیرون کنی و
.
.
.
توی دنیای واقعی در آغوش بگیری و بهش بگی که دوستش داری...

 

 

رو ساحل سرخ دلت اسم کسی رو حک نکن
به اینکه من دوستت دارم حتی یه لحظه شک نکن...

 

زبونی که حرف های قشنگ نزنه به درد بستنی قیفی می خوره .!!!

  



فقط یک دسته از انسان ها هستند که از مشکلات روزمره زندگی دورند...
و اونها کسی نیستن چز اونایی که توی قبرشون خوابیدن

 

 

وقتی اشکهایم بر روی زمین ریخت تو هرگز ندیدی که چگونه می گریم . تو دلم را با بی کسی تنها گذاشتی و چشمانم را به انتظار نگاهت گریان گذاشتی

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد