اس ام اس جدید عاشقانه

sms اس ام اس عاشقانه پیامک تولد اس ام اس جدید sms

اس ام اس جدید عاشقانه

sms اس ام اس عاشقانه پیامک تولد اس ام اس جدید sms

عاشقانه فلسفی

فریاد من از داغ توست ...... بیهوده خاموشم مکن ...... حالا که یادت میکنم ...... دیگر فراموشم مکن ...... همرنگ دریا کن مرا ...... یکبار معنا کن مرا

 

 

ماه من پرده از آن چهره ی زیبا بر دار ،‌تا فلک لاف نیاید که چه ماهی دارد

 

عمیق ترین درد زندگی دلبستن به کسی است که بدانی هرگز به تو تعلق ندارد

 

 


کاش در کتاب زندگی سطری باشیم فراموش نشدنی, نه حاشیه ای از یاد رفتنی

 

 


زندگی سرسره است ، می کنی دل از خاک، پله پله تا اوج ، می روی تا پرواز ،‌بعد از آن بالا ، می خوری سر آرام ،‌ذره ذره تا خاک . . .

 

 

باهات نبودم ، برات که بودم
اگه چشمات نبودم ، نگات که بودم
حرفت نبودم ،‌صدات که بودم
هیچی هم که نبودم یه یادت که بودم
پس تو هم یادم کن

 


چیزی که نمی تونی با دست بلند کنی با چنگ و دندون بلند کن !


در کویر سبز عشق این سخن از من بگیر
مرگ تو مرگ من است
پس تمنا می کنم هرگز نمیر

 

 

تو پاییزی مکن صحن و سرا را،‌بیا از من بگیر این غصه ها را ،‌به گوش من نخوان آهنگ رفتن،‌پرستویت منم ، آری منم من

 

 


گفتی چو خورشید زنم سوی تو پر
چون ماه شبی میکنم از پنجره سر
اندوه که خورشید شدی تنگ غروب
افسوس که مهتاب شدی وقت سحر

 

 

آروم شی بی صدا میشم ،‌ نفس بخوای هوا میشم
ترانه شی سازت می شم ، زمین بشی خاکت می شم
بگو که میمونی پیشم ، هر چی بخوای همون میشم

 

 


اگر با گریه دریایی بسازم،‌اگر با خنده رویایی بسازم
اگر خنده شود در من فراموش،‌اگر گریه شود با من هم آغوش
تو را هرگز نخواهم کرد فراموش

 

نظرات 2 + ارسال نظر
جوجو سه‌شنبه 18 تیر 1387 ساعت 15:42

واقعا اس ام اس هات خیلی قشنگ بود ممنونم امید وارم موفق باشی

ملینا سه‌شنبه 24 دی 1387 ساعت 23:26

سلام وبلاگ باحالی داری واقعا دمتون گرم آرش برات آرزوی موفقیت میکنم در تمام مراحل زندگیت قربانت ملینا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد