اس ام اس جدید عاشقانه

sms اس ام اس عاشقانه پیامک تولد اس ام اس جدید sms

اس ام اس جدید عاشقانه

sms اس ام اس عاشقانه پیامک تولد اس ام اس جدید sms

شاپرک



شاپرک بالت شکسته

پر پرواز تو بسته

می بینم غم توی چشمات

چه غریبونه نشسته

شاپرک خوابه قناری

چه جوری دووم میاری

گلا پژمرده و زردن

تو عجب طاقتی داری

شاپرک دردت به جونم

تورو از خودم میدونم

بذار یه شعری که گفتم

واسه دلت بخونم

شاپرک دل توی سینه

ساعت ها تنها می شینه

وقتی شب می رسه از راه

خواب پروازو می بینه

واسه زخمات یه دوا نیس

دلم از دلت جدا نیس

توی این غربت جونگیر

یه نگاه اشنا نیس

هر جا که می ری خزونه

غروبه دل نگرونه

آفتابش جونی نداره

اما شب اینجا می مونه

نمی دونم مثه بارون

رو کودوم شونه ببارم

روی شاخه ها تو غربت

شاپرک من تورو دارم

نظرات 9 + ارسال نظر
زهرا شنبه 29 فروردین 1388 ساعت 16:43 http://shadnaz.blogfa.com

سلام وبلاگ خوشکلی داری خوشحال میشم به وبلاگ فقیرانه منم یه سر بزنی بای بای

مریم دوشنبه 16 آذر 1388 ساعت 20:02

سلام وبت عالی بود مرسییی

ملیحه پنج‌شنبه 10 دی 1388 ساعت 15:15

باسلیقه تزیینش کردی.....مطلباشم خیلی قشنگ بودن....دمت جیییییییز!!!!!!!!!!!!

ملیحه پنج‌شنبه 10 دی 1388 ساعت 15:18

وبلاگ دوستت {زهرا} چرا قطعه؟؟

ساری(نعیم) چهارشنبه 23 دی 1388 ساعت 21:52

زهرا شمارتو بده

محمد سه‌شنبه 6 بهمن 1388 ساعت 11:12

Salam , vaghean behet tabrik migam
weblog ghashangi dari
bazam mamnun bye bye

سارا یکشنبه 16 اسفند 1388 ساعت 10:40

خیلی خوب بود مرسی

رها پنج‌شنبه 12 فروردین 1389 ساعت 05:47

ایول خیلی باحالین.سال خوبی روبراتون آرزومی کنم.انشالاه همیشه درپناه خداوندمهربان به موفقیتتون ادامه بدید.

الف-لام- یآخر شنبه 19 آذر 1390 ساعت 20:35 http://elyy69.blogfa.com

وب جالبی داری موفق باشیددددددددددددددددد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد