اس ام اس جدید عاشقانه

sms اس ام اس عاشقانه پیامک تولد اس ام اس جدید sms

اس ام اس جدید عاشقانه

sms اس ام اس عاشقانه پیامک تولد اس ام اس جدید sms

عشق

عشق یعنی با تو خواندن از جنون

عشق یعنی سوختنها از درون

عشق یعنی سوختن تا ساختن

عشق یعنی عقل و دین را باختن

عشق یعنی دل تراشیدن ز گل

عشق یعنی گم شدن در باغ دل

ادامه مطلب ...

اس ام اس عاشقانه سری 90

(فرستنده : دلتنگ)
دعایت میکنم هر شب به عطر میخک و مریم / الهی در دلت هرگز نباشه غصه و ماتم .
 
(فرستنده : **۰۹۳۹۵۱۰۰۳)
تو آن ستاره ی منی که گر شبی ز کلبه ام گذر کنی از شوق روی ماه تو صدای خنده ی دلم به عالمی سفر کند .
 
(فرستنده : فرزانه از مشهد)
"دوستت دارم" را برای هر دویمان فرستادی ، هم من ، هم او ، خیانت میکردی یا عدالت ؟
 
(فرستنده : **۰۹۳۶۱۹۱۴۸)
پروردگارا ، آرامش را همچون دانه های برف ، آرام و بیصدا ، به سرزمین قلب کسانیکه برایم عزیزند ، بباران .
 
(فرستنده : **۰۹۳۹۲۱۸۸۳)
باز آمدنم به خدمتت دیر نشد / اندیشه مکن دلم ز تو سیر نشد / یک موی تو را به عالمی نفروشم / تو جان منی ، کسی ز جان سیر نشد .

یادها

شاید آن روز که سهراب نوشت تا شقایق هست زندگی باید کرد  

خبر از دل پر درد گل یاس نداشت باید این جور نوشت 

چه شقایق باشی چه گل پیچک و یاس زندگی اجباریست