اس ام اس جدید عاشقانه

sms اس ام اس عاشقانه پیامک تولد اس ام اس جدید sms

اس ام اس جدید عاشقانه

sms اس ام اس عاشقانه پیامک تولد اس ام اس جدید sms

اس ام اس غمگین و دلشکستگی

به سرنوشت گفتم با آنکه با احساسم بازی کرد چه کنم ؟ انگشت بر لبانم گذاشت

گفت صبور باش ،بسپارش به ما که هیچ احدی از سرنوشتش خبری ندارد .


 

&&&&&

 

از دوریت هم دلم می سوزد هم جگرم ، دوگانه سوزم کردی عزیزم .

آقا عبد

 

&&&&&

 

نمی دونم تو رو نفرین کنم یا این دلم ؟ نمی دونم تویی حل مشکلم یا مشکلم ؟

با تو عاشقانه بودم پس چرا حسرت یه روز عشق موند به دلم ؟

آقا عبد

 

&&&&&

 

پازل دل کسی رو بهم ریختن هنر نیست ، هر وقت با تیکه های شکسته ی دل

یک نفر پازل دل جدید براش ساختی هنر کردی .

مریم

 

&&&&&

 

قارقار خبردار دلم شده بی قرار ، دلمو نبر اینجوری دوست دارم بدجوری .

مریم

 

&&&&&

 

تا که بودیم نبودیم کسی کشت ما را غم بی همنفسی ،

 تا که رفتیم همه یار شدند خفته ایم و همه بیدار شدند

قدر آیینه بدانید چو هست نه در آن وقت که افتاد و شکست .

یوسف

 

&&&&&

 

سلام من یه بوس کوچولو هستم که جامو گم کردم اجازه هست روی لبات بشینم ؟

یوسف

 

&&&&&

 

درون دل که پیدا نیست پر از زندان و زندانیست

تو را محکوم آن کردم نمی دانم دلیلش چیست ؟

سبب شاید همین باشد بدون تو نباید زیست .

یوسف

 

&&&&&

 

حتی اگه دیدن تو بشه برام عین محال ! مهم اینه دوست دارم فاصله ها رو بی خیال

یوسف

 

&&&

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد