اس ام اس جدید عاشقانه

sms اس ام اس عاشقانه پیامک تولد اس ام اس جدید sms

اس ام اس جدید عاشقانه

sms اس ام اس عاشقانه پیامک تولد اس ام اس جدید sms

عاشقانه

برای سال ها مینویسم ...... سال ها بعد که چشمان تو عاشق میشوند ....... افسوس که قصه ی مادربزرگ درست بود ...... همیشه یکی بود یکی نبود

اس ام اس

دخترها هر چقدر هم که با هم فرق داشته باشن تو یه چیزی مشترکن....اونم اینه که همشون میگن که با بقیه فرق دارن

اس ام اس باحال

گدایی زنگ خونه پیر زنی رو می زنه پیر زن می گه :باز اومدی گدایی؟گدا هم جواب می ده: پس توقع داشتی بیایم خواستگاری

عشق

ویرانه نه آنست که جمشید بنا کرد ... ویرانه نه آنست که فرهاد فرو ریخت ... ویرانه دل ماست که با هرنگه تو ... صدبار بنا گشت و دگر بار فرو ریخت

عشق

در ماشین به پیرمردی برخوردم که دسته گل زیبایی را در دست داشت و خوشحال به نظر می رسید در دل به او حسودی کردم که نگاری را می جوید از نگاهم فهمید دسته گل را به من داد و گفت این گلها به کار تو بیشتر می اید مطمئن هستم که همسرم هم بیشتر خوشحال می شه از ماشین پیاده شد و به سوی گورستان بر سر مزار همسرش رفت.

اس ام اس عشقولانه

زندگی چون گل سرخست پر از خار و پر از عطر و پر از برگ لطیف ..... یادمان باشد اگر گل چیدیم.خار و عطر و گل و برگ. همه همسایه ی دیوار به دیوار همند...

اس ام اس توپ

آدم و حواخیلی خوشبخت بودند. می دونی چرا؟
.
.
.
چون حوا مادر شوهر نداشت!!!

خنده دار

دکتر به یارو میگه : دوتا خبر بد دارم اولیش اینه که تو فقط بیست و چهار ساعت زنده میمونی یارو میگه دومیش چیه؟ دومیش اینه که دیروز یادم رفت اینو بهت بگم

اس ام اس باحال

یکی دلش به حال ماهی میسوزه،یکی دلش به حال ماهیگیر میسوزه اما هیچکس دلش واسه تو که سر قلاب بسته شدی نمیسوزه

اس ام اس جدید

بی تو هر گز نمی توانم زندگی کنم

.

.

.

.

پس بیا با هم گور به گور بشیم