اس ام اس جدید عاشقانه

sms اس ام اس عاشقانه پیامک تولد اس ام اس جدید sms

اس ام اس جدید عاشقانه

sms اس ام اس عاشقانه پیامک تولد اس ام اس جدید sms

اس ام اس جک جوک و پیامک جدید

به خورشید گفتم خوشگلی، هوا ابری شد. به دریا گفتم زلالی، خشک شد. به کوه گفتم با صلابتی، خرد شد. به تو میگم خوبی؟؟؟ مواظب خودت باش!
******
اگه یه روز چشمات پر از اشک شد و نیاز به شونه ی کسی داشتی، اصلا رو من حساب نکن، چون شونه مثل مسواک یه وسیله شخصیه!
******
(SMS مخصوص نیمه شب) سلام، می خواستم بگم: مسواک بزن همیشه تا دندونات تمیز شه!
ورژن2:
سلام، این اس ام اس صرفا جهت یادآوری به شما برای مسواک زدن است و ارزش دیگری ندارد. شب بخیر!
******
اگر می بینی اینقدر دوستت دارم... اگر می بینی فدات می شم... اگر می بینی تو دنیا با هیچ کس عوضت نمی کنم...
باور کن اکس خوردی تو توهمی!!!
******
 توجه: از هموطنانی که بضاعت مالی برای فرستادن SMS را ندارند، تک زنگ نیز پذیرفته می شود.
صندوق حمایت از بیماران اس ام اسی.

اعلامیه انجمن بیماران اس ام اسی: با فرستادن چند اس ام اس، هر چند کوتاه، جان تازه ای به گوشی ما بدهید.
******
کاشکی دنیا واسه یک شب مال من بود...
اون وقت با خوشحالی از دنیام پرتت می کردم بیرون!
***
***
یه روز یه کامیون گلابی داشته توی جاده می رفته که یه دفعه می‌افته توی یه دست‌انداز، یکی از گلابی‌ها می‌افته وسط جاده، بر می‌گرده به کامیون نگاه می‌کنه و میگه: گلابی‌ها، گلابی‌ها! گلابی‌ها میگن: گلابی، گلابی! کامیون دورتر می شه، صداشون ضعیف‌تر می شه. گلابی میگه: گلابی‌ها، گلابی‌ها! گلابی‌ها می گن: گلابی، گلابی! باز کامیون دورتر میشه، گلابی میگه: گلابی‌ها، گلابی‌ها! اما صدای گلابی دیگه به گلابی‌ها نمی‌رسه! گلابی‌ها موبایل راننده رو می گیرن و زنگ میزن به موبایل گلابی، اما چه فایده که گلابی ایرانسل داشته و توی جاده آنتن نمی‌داده! گلابی یه نفر رو پیدا می‌کنه که موبایل دولتی داشته، زنگ می‌زنه به راننده و می گه: گوشی رو بده به گلابی‌ها، وقتی که گلابی‌ها گوشی رو می گیرن، گلابی میگه: گلابی‌ها، گلابی ها! گلابی ها می گن: گلابی، گلابی! . . .
...
...
واقعا دوست داری باز هم ادامه داشته باشه؟!
******
تحقیقات نشان داده که فقط 20% مردان عقل دارد
...
...
80% بقیه زن دارند.
******
خیلی دوست دارم بتونم همیشه باهات باشم و ببینمت، ولی حیف که باغ وحش جای من نیست.
******
 90% منگل های دنیا SMS را با انگشت شصت راستشون می خوانند. نه! دیگه دیر شده! انگشتتو بر ندار!
******
...
...
...
...
...
...
...
من که با تو تعارف ندارم، اگه می خواستم چیزی بگم همون بالا می گفتم!
******
برخی از مردم برای همدردی با مناطق بدون گاز، نه تنها بخاری ها را خاموش کردند، بلکه کولرها را نیز روشن کردند!
******
ازغم نامردمیها بغضها در سینه دارم
شانه هایت را برای خرسواری دوست دارم!
******
شرکت گاز ازمشترکین تلفن همراه درخواست کرد ازفرستادن SMSهای خنک جدأ خودداری کنند، تا در مصرف گاز صرفه جویی شود!
******
می دونی فرق تو با موهات چیه؟
اونارو می شه اصلاح کرد، ولی تورو هرگز!
******
از حیف نون می پرسند: ذکر روز شنبه چیست؟ میگه: هینگامه هینگامه هینگامه!

نظرات 11 + ارسال نظر
عاطفه شنبه 24 بهمن 1388 ساعت 15:00

خیلی باحال بوووووووووود ...ممنون

امانی شنبه 28 فروردین 1389 ساعت 18:45 http://amanii.blogfa.com

سلام دوست عزیز . شما وبلاگ جالبی دارین. من شما را لینک کردم . شما هم اگه وبلاگ من را لینک کنید خوشحال میشوم. با اسم " سرگرمی و مطالب خواندنی "

امانی سه‌شنبه 14 اردیبهشت 1389 ساعت 10:21 http://amanii.blogfa.com

سلام دوست عزیز
به استحضار میرساند که آدرس وبلاگ بنده تغییر کرده است و از این به بعد با میهن بلاگ کار میکنم .
لذا خواهشمند است که نسبت به تغییر آدرس وبلاگ" سرگرمی و مطالب خواندنی" در قسمت لینکدونی خود به آدرس جدید(( amani.mihanblog.com )) اقدام نمایید.
باتشکر مدیر وبلاگ : امانی

مسعود دوشنبه 1 شهریور 1389 ساعت 06:48 http://bo2sms.ir/

سلام دوست عزیزم
مطالب جالب و سرگرم کننده ای بود و من لذت بردم
همچنین خوشحال میشم با هم تبادل لینک داشته باشیم
در صورتی که شما هم موافقید بی زحمت بنده رو با نام اس ام اس عاشقانه و جک لینک کنید و سپس به من خبر بدید تا کمتر از 24 ساعت، جبران زحمت کنم
بازم سر میزنم
شب خوش

بنده ای ناشناس چهارشنبه 12 آبان 1389 ساعت 17:00

خدا
مگه تو نگفتی عاشقا برات عزیز ترن.................
اس بدین منم جبران میکنم 9159471120

راستی خیلی اس های قشنگی دارین
ناناس

shadi سه‌شنبه 24 خرداد 1390 ساعت 13:04 http://salhayemadrese.mihanblog

وب خیلی خیلی باحالی داری واقعا خیلی زیاد خوشم اومد با اجازتون یکی از مطالبتونم برداشتم اگه ممکنه تبادل لینک کنیم از بابت مطالب واقعااااااااااااااااااااااااااااااااا ممنون

رضا دوشنبه 7 شهریور 1390 ساعت 15:24

سلام خوبی چه خبر.وبلاگ باحالی داری اگه وقت داشتی به ما هم سر بزن .فعلا

یاشار سه‌شنبه 26 مهر 1390 ساعت 17:29 http://www.yashar.com

sepideh پنج‌شنبه 19 آبان 1390 ساعت 00:01

sepideh پنج‌شنبه 19 آبان 1390 ساعت 00:03

خوبه ولی بعضی هاش خیلی قدیمیه

احسان سه‌شنبه 20 دی 1390 ساعت 14:19 http://bestworldblog.blogsky.com/

سلام خوبی؟چه وبلاگ جالبی؟خیلی خوشم اومد.مایلی تبادل لینک داشته باشیم؟اگه مایلی منو با اسم {بهترین وبلاگ جهان} بلینک.تو هم بیا تو وبمو بگو که با چی بلینکمت؟حتما بیا منتظرتم فقط نظرو امتیاز یادت نره.

ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ۞۞,ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ
ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ۞۞,ּּּּּ ּ ּ ּ ּ \____________________
ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ۞۞,ּ ּ ּ ּ ּ ּ \¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ֹֹ\
ּ ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּּ۞۞,ּּּ ּ ּ ּ\ تبادل لینک کنیم؟؟!! ִ \
ּ ּ ּ۞۞ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ۞ּ ּ ּּ۞۞ـּ ּ ּ ּ\__________________̲̲/_̲
ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
ּּ ۞۞ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ۞۞ּ ּ\
ּ ـ۞۞ּ ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ ּ۞۞ ּ ּ ּ ּ ـ۞۞ּ ּ \ּ ּ ּ ۞۞
ּ ۞۞ـּ ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ ּ۞۞ ּ ּ ּ ـ۞۞ּּ ּ \ּ ּ ּ ּ۞۞
ּ ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
ּ ּ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
ֹֹֹֹ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\¯¯¯¯¯¯¯¯
ִ ִ ִ ִ ִ ִ ִ ִ ִִִ ۞ִ۞ ִִִ ִ ִ ִ ִ ִ ִ ִ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد