اس ام اس جدید عاشقانه

sms اس ام اس عاشقانه پیامک تولد اس ام اس جدید sms

اس ام اس جدید عاشقانه

sms اس ام اس عاشقانه پیامک تولد اس ام اس جدید sms

اس ام اس عاشقانه پیامک دلتنگی



گاه نمیدانم چه پیامی را بهانه کنم تا از حال آنکه روحم با اوست آگاه شوم ،

این بار که دلتنگی را بهانه کردم ،فردا را چه کنم ؟


&&&&&


دل ، این واژه ی بی نقطه گاهی به وسعت یک دریا برایت دلتنگی میکند !


&&&&&


عزیزتر از جانم ، آسمان باش تا عمری برای دیدنت سر به هوا باشم .

&&&&&

عشق یعنی جسم و جانم مال تو / عشق یعنی پرسش از احوال تو /

عشق یعنی از خودم من خسته ام / عشق من ، به تو دل بسته ام .



&&&&&


بی تو هر لحظه مرا بیم فرو ریختن است ، همچو شهری که به روی گسل زلزله هاست .


&&&&&

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد